پرستار کودک مرزداران

استخدام پرستار کودک مرزداران

نیاز به استخدام یک پرستار کودک در شهر بزرگی مانند تهران که اکثر والدین شاغل هستند، بیشتر از هر جای دیگری می باشد. استخدام پرستار کودک یک مساله بحث برانگیز می باشد و مزایا و معایب خاص خود را دارد. بدیهی است که کودک هرشخصی جگرپاره ی اوست و به راحتی نمی توان کودک را برای مراقبت به هرکسی سپرد. از این رو اگر والدین تصمیم داشته باشند برای مراقبت از کودک یک پرستار استخدام کنند بهتراست، به مراکز مراقبتی معتبر مراجعه نمایند. اگر شما به دنبال یک پرستار کودک در مرزداران هستید، مراجعه به مرکز آسایش مراقبتی ایده آل می تواند به شما کمک کند.

استخدام پرستار از یک مرکز معتبر مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه در صورت بروز مشکل مرکز، پرستار جایگزین برای شما اعزام می کند. پرستاران توسط مرکز آموزش دیده اند بنابراین از نظر مهارت و تجربه قابل اطمینان هستند. اگر به دنبال پرستار با سابقه هستید، مراجعه به مرکز مراقبتی برای شما موثر خواهد بود. و اینکه پرستار استخدام شده از طرف یک مرکز دارای قرارداد می باشد و به هیچ عنوان مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

مزایای استخدام پرستار نوزاد و کودک

مزایای استخدام پرستار کودک مرزداران
  • والدین با استخدام پرستار می توانند وقت آزاد بیشتری داشته باشند و به کارهای شخصی و شغل خود برسند.
  • در مورد وقت شما لازم نیست نگران باشید و پرستار باید وقت خود را با وقت شما هماهنگ کند.
  • با استخدام پرستار در منزل مراقبت از کودک شما اختصاصی خواهد بود. شما هرچقدر هم والدین خوبی باشید باز هم کارهای دیگری دارید و نمی توانید تمام وقت در اختیار کودکتان باشید. اگر کودک خود را به مهد کودک بسپارید، مربی نمی تواند تمام توجه خود را جلب کودک شما کند چراکه؛ مربی وظیفه دارد از چند کودک مراقبت کند. اما حواس پرستار در منزل فقط و فقط به کودک شما خواهد بود.
  • خانه امنیت بیشتری برای کودک دارد.

معایب استخدام پرستار

هزینه استخدام پرستار

حقوق یک پرستار خیلی کم نیست و باید توان مالی پرداخت حقوق پرستار را داشته باشید.

بخشی از یادگیری کودک در تعامل با کودکان دیگر اتفاق می افتد. مهدکودک از این لحاظ گزینه ی مناسبی می باشد. تعامل اجتماعی کودکی که فقط با پرستار در ارتباط است در مقایسه با کودکانی که به مهد کودک می روند پایین تر می باشد.

با حضور پرستار، یک عضو جدیدی به خانواده اضافه می شود. خواسته یا ناخواسته حریم خصوصی خانواده نقض می شود و این ممکن است برای بسیاری از افراد اصلا خوشایند نباشد.

امتیاز دهید post

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *