هزینه استخدام پرستار کودک ستارخان

پرستار کودک در ستارخان

در وهله اول مراقبت از کودک مسئولیت پدرو مادر می باشد. ولی ممکن است پدر و مادر به نا به دلایل مختلف به تنهایی از عهده مسئولیت نگهداری از کودک خود برنیایند. از این رو در این موارد استخدام یک پرستار کودک می تواند راه حل مناسبی باشد.

مرکز آسایش مراقبتی ایده آل یکی از معتبرترین مراکز مراقبتی در شهر تهران است که دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان می باشد. این مرکز گام مهمی در زمینه ی سلامت عمومی برداشته است. و می تواند پرستار کودک ، پرستار بیمار و پرستار سالمند استخدام کند. این مرکز قادر به اعزام پرستاران خود به مناطق مختلف شهر تهران می باشد. اگر شما هم جزو دسته والدینی هستید که به دنبال استخدام پرستار کودک در ستارخان تهران می باشید می توانید به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید.

این مرکز با توجه به شرایط شما ، شرایط کودکتان و انتظاراتی که شما از پرستار دارید، یک پرستار خوب به شما معرفی می کند. پرستاران این مرکز دوره های آموزشی در زمینه مراقبت از کودک را سپری کرده اند، بسیار با تجربه می باشند و خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند.

پرستار کودک ستارخان

پرستار کودک

یک پرستار کودک شخصی است که به کار خود مسلط باشد، مهربان، صبور و قابل اعتماد باشد و توانایی رو به رو شدن با مسائل چالش برانگیز را داشته باشد. کودکان از همان بدو تولد قادر به یادگیری هستند از این رو موفقیت و شخصیت کودکان در بزرگسالی به رفتار فردی که از او مراقبت می کند، بسیار وابسته است.یک پرستار خوب باید وظایف زیر را به درستی بتواند انجام دهد:

  • بتواند محیطی آرام، شاد برای کودک شما ایجاد کند : ایجاد محیط شاد برای کودک یک امر ضروری است ، معمولا والدینی که در مشغله های خود توجه کمتری به کودک خود می کنند و حتی استرس های خود را ناخوداگاه به کودک خود منتقل می کنند باعث افسردگی کودک خود می شوند. کودکان نیاز دارند که در محیطی شاد و دور از مشغله و استرس های روزمره باشند.
  • بازی های متناسب با سن کودک شما انجام دهد و بتواند کودک را سرگرم کند : کودکان برای این که اعتماد به نفس بالایی داشته باشند نیاز دارندکه بازی کنند و در بازی های خود پیروز شوند ، علاوه بر آن بازی باعت تحرک و فعال شدن کودک شما می شود . بازی هایی که متناسب با سن کودک شما باشد باعث رشد فکری کودکتان می شود. 
  • با اصول روانشناسی و تحلیلی و رفتاری کودک آشنایی داشته باشد : هر کودکی خصوصیات رفتاری خاص خود را دارد و علاوه بر آن ذات حساس کودک نیازمند برخوردی تحلیل شده از جانب پرستار خود دارد.پرستار های مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل از تخصص و علم مورد نیاز برخورد با کودکان برخوردار هستند. 
  • در برقراری ارتباط موثر و دوستانه با کودک مهارت کافی داشته باشد : یکی از مهم ترین خصوصیات پرستار کودک ایجاد ارتباط دوستانه با کودک است. پرستار کودک باید مهارت و تخصص ارتباط با کودکان را داشته باشد تا کودک با او احساس نزدیکی و راحتی کند.
  • برای نگهداری از کودک علاقه کافی داشته باشد : مسلما شخصی به کار خود علاقه نداشته باشد در آن موفق نخواد بود . پرستارهای آسایش ایده آل دوره ی های تحصیلی و تخصصی خود را در این زمینه طی کردند و علاقه به این حرفه دارند.
  • امنیت کودک را تامین کند : از مهم ترین عوامل در استخدام پرستار در مرحله اول اطمینان به خود پرستار است ، شما برای این که شخصی را وارد محیط خصوصی خود کنید باید به آن شخص اطمینان کامل داشته باشید. تمام پرستار های آسایش ایده آل استعلام سوء سابقه می شوند و اطمینان کامل به آنها خواهید داشت . در مرحله دوم پرستار باید توانایی محافظت از کودک شمارا در مواقع خطر را داشته باشد.پرستار کودک باید بطور مداوم توجه خود را به کودک جلب کند. 
هزینه پرستار کودک در ستارخان

هزینه استخدام پرستار کودک

حقوق ثابت پرستار همه ساله از طرف شورای عالی بیمه و خدمات درمانی تعیین می شود. ولی با این حال حقوق پرستار کودک به انتظارات و شرایط خانواده بستگی دارد. مراقبت از یک یا چند کودک، رسیدگی به کارهای منزل، کمک در رساندن و آوردن کودک از مدرسه، ساعات کاری پرستار، مقطع کاری، اضافه کاری ها همه در تعیین حقوق دریافتی کودک موثر خواهند بود. اگر در منطقه ی غرب تهران حضور دارید می توانید پرستار کودک در شهرک غرب استخدام کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *