پرستار کودک قیطریه , قیمت پرستار در منزل قیطریه

پرستار بچه قیطریه

پرستار کودک همانگونه که از نام آن پیداست شخصی است که از فرزند دلبند شما مراقبت می کند زیرا برخی از پدر و مادرها به دلیل مشغله های کاری و یا هر امر دیگیر نمی توانند از فرزند خود در ساعاتی مشخص از شبانه ورز مراقبت کنند به همین علت نیازمند استخدام پرستار کودک هستند . پرستار کودک باید تخصص و تج به ی کافی را در مورد نگهداری از کودک داشته باشد تا بتواند علاوه بر پرستاری به آموزش مهارتها و تخصص های لازم بپردازد برای نمونه بستن بند کفش , رفتن به سرویس بهداشتی و .. را به فرزندتان آموزش دهد .

اگر ساکن منطقه قیطریه هستید و نیازمند استخدام پرستار کودک در منزل هستید می توانید پرستار کودک استخدام کنید و از بابت نگهداری از فرزند دلبندتان مطمعن شوید. پرستار کودک باید از لحاظ روحی و روانی از سلامت کامل برخوردار باشد و همچنین باید بتواند خود را با روحیات کودک سازگار کند. اگر کودک شما داری شب ادراری, یا اضطراب, استرس است حتما باید در انتخاب پرستار برای چنین کودکانی حساس باشید موسسه مراقبت و آسایش ایده ال بهترین پرسنل را برای شما اعزام خواهند کرد.

موسسه خدمات پرستاری قیطریه

پرستار کودک در قیطریه

موسسه ما با توجه به نیاز شما و همچنین اولویت قرار دادن روحیات کودکتان پرستار مورد نظرتان را به منزل یا هر جایی که شما مد نظرتان است اعزام خواهد کرد . در صورت تمایل می توانید کدکتان را نیز به همراه خود به موسسه بیاورید تا خود نیز در انتخاب پرستار نقش داشته باشد . ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم که به صورت 48 ساعت شبانه روز عملکرد پرستار را از نزدیک و یا به صورت غیر مستقیم در رفتار کودکتان بررسی کنید و در صورت تمایل آن شخص را استخدام نمایید.

اگر به دنبال پرستار کودک در قیطریه هستید می توانید با شماره تلفن های مرکز ما تماس بگیرید و یا به موسسه مراجعه نموده و حضوری با ما در ارتباط باشید . تربیت فرزند سالم از هر لحاظ نقش اساسی در شکل گیری شخصیت فرزند دلبندتان دارد و شما نیز باید در انتخاب پرستار برای کودکتان حساس باشید چرا که کودک در مرحله ای از زندگی قرار دارد که می تواند پرستار را الگوی خود قرار دارد و حتی از شخصیت و رفتار او الگو بردارد.

پرستار کودک منطقه قیطریه تهران با کاردری آموزش دیده و آزموده می تواند به شما در نگهداری فرزند دلبندتان چه در منزل و یا در محل کار و یا بیمارستان کمک کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مرکز مراقبت و آسایش ایده آل تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *