پرستار سالمند در شهرک غرب ( قیمت و شرایط استخدام )

پرستار سالمند در شهرک غرب

پرستار باتجربه به فردی گفته می شود که معمولا دوره های آموزشی خاصی را گذرانده باشد تا بتواند از فردی سالمند با بیماری های زمینه ای فراوان به خوبی مراقبت نماید .برخی از افراد سالمند وضعیت جسمانی مناسبی دارند و معمولا کارهای شخصیشان را خودشان انجام می دهند اما برخی دیگر نیز نیاز به مراقبت فراوان دارند و تمام مسئولیت سالمند بر عهده پرستارو مراقب خواهد بود .

استخدام پرستار سالمند در شهرک غرب

پرستار سالمند ممکن است به صورت تجربی در این حرفه فعالیت کند به عبارتی سالها در این شغل فعالیت کرده و از سالمندان زیادی مراقبت کرده باشد و از این راه اطلاعات زیادی را در زمینه پرستاری کسب کرده باشد . و ممکن است پرستار به صورت آکادمیک تحصیلات این کار را داشته باشدو در یکی از رشته های پرستاری یا بهیاری و مشاور تحصیل کرده باشد . در این صورت این فرد علاوه بر وظیفه پرستاری و مراقبت می تواند از پس امور درمانی نیز بربیاید .

یک پرستار خوب چه ویژه گی هایی باید داشته باشد ؟

رعایت حریم خصوصی

در صورتی که فرد سالمند در انجام امور شخصی (مانند حمام رفتن )خود دچار مشکل باشد و نیاز به کمک پرستار داشته باشد،فرد پرستاردر حین کمک کردن باید حریم خصوصی فرد سالمند را رعایت کند . در صورت رعایت این مورد فرد سالمند دچار شرمساری شده و حس خوبی نسبت به پرستار خود نخواهد داشت .

احترام گذاشتن

معمولا افراد مسن به اقتضای سن خود و مشکلات فراوانی که دارند نیاز دارند افراد دوربرشان به آنها احترام ویژه ای گذاشته و آنها را محترم بشمارند .سالمندان در گذر زمان دچار تضعیف حافظه ،مشکلات حرکتی ،اختلال در بینایی و شنوایی و هزاران مشکل دیگر می شوند این موارد سبب تضعیف روحیه در آنها می شود بنابرین نیاز است پرستار با طرز رفتار و گفتارش احساس عزت نفس و شادی را در سالمند بالا برده و امنیت خاطر را به ایشان برگرداند .

قدرت تشخیص بالا

قدرت تشخیص بالا یکی از مهارت هایی است که هر پرستار سالمند باید آن را داشته باشد تا در زمان مورد نیاز به کار بگیرد . فردی که دارای این ویژه گی است بخوبی می تواند تشخیص دهد که سالمند در چه موقعی به چه جیزی نیاز دارد و برای وی فراهم می کند .

داشتن نگرش مثبت

پرستاری از یک سالمند علاوه بر رسیدگی به وضعیت جسمانی و کارهای روزانه اش ،بهتر کردن وضعیت روحی و روانی فرد سالخورده را هم شامل می شود .پرستار خوب باید نگرشی مثبت به زندگی داشته باشد تا بتواند محیطی شاد و خوشحال را فراهم کند .به عبارتی باید حال دل خودش خوب باشد تا حال دل سالمند را نیز بهتر کند .

 

توانایی برقراری ارتباط عمیق عاطفی

یکی از ویژگی های مهمی که پرستار سالمند باید از آن برخوردار باشد ،توانایی برقراری ارتباط عمیق عاطفی با سالمند می باشد .اگر می خواهید ارتباط خوبی داشته باشید باید دلش را بدست بیاورید .

از دیگر ویژگی هایی که یک پرستار خوب باید داشته باشد می توان به :داشتن مهارت همدلی ،صبر و انعطاف پذیری ،علاقه و اشتیاق به کار ،آمادگی کامل برای موقیت های اتفاقی و پیش بینی نشده ،اولویت قرار دادن سالمند ،ابتکار و خلاقیت در کار،قابل اعتماد بودن ،حس شوخ طبعی بالا و… اشاره نمود .

پرستاری از سالمند در شهرک غرب

شرح وظایف پرستار سالمند در شهرک غرب

وظیفه یک پرستار تنها رفع و رجوع کارهای یک سالمند و رسیدگی به غذا و داروی وی نمی باشد . شخص سالمند در وهله اول نیاز به یک همدم و همراه را دارد تا بتواند ساعت ها بنشیند و برایش از گذشته اش بگوید و شخص پرستار با جان و دل به حرف هایش گوش فرا دهد . لازم به ذکر است اگر در مناطق شمال تهران ساکن هستید می توانید پرستار سالمند در پونک استخدام کنید.

در این موقع است که سالمند از بودن در کنار پرستار خود احساس راحتی و رضایت خواهد کرد .در مورد کمک در امور شخصی و نظافتی نیز نیاز متفاوت است و پرستادر در ابتدای شروع قرار داش باید همه این موارد را در نظر بگیرد .

دستمزد و هزینه پرستار سالمند در شهرک غرب چقدر است؟

هزینه پرستار سالمند در شهرک غرب

شغل پرستاری سالمند نیز مانند هر شغل شرکتی دیگر دارای تعرفه های مشخصی است . البته موارد مختلفی وجود دارند که بر میزان این تعرفه ها تاثیر مستقیمی دارند از جمله این موارد می توان به موقعیت جغرافیایی و میزان توانایی های سالمند ،میزان ساعات کاری ،میزان کاری که در زمان نگهداری باید پرستار سالمند انجام دهد و …اشاره نمود .

معمولا در مناطقی مانند شهرک غرب که جز مناطق مرفه نشین تهران به حساب می آید ،دستمزد پرستار سالمند کمی بالا خواهد بود .
همکاران ما در مرکز هم آسایش مراقبتی ایده آل آماده همکاری و ارائه فعالیت به شما همشهریان محترم می باشند .مرکز ما دارای کادری مجرب و آماده می باشد . اگر نیاز به پرستار پ برای عزیزانتان هستید می توانید با مرکز ما تماس بگیرید .

5/5 - (7 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *