پرستار کودک در سعادت آباد

پرستار کودک در سعادت آباد

استخدام پرستار کودک

امروزه با صنعتی شدن شهرها و شاغل بودن اکثر والدین بحث نیاز به پرستار کودک بسیار داغ شده است. مراقبت از کودک موضوع بسیار حساسی می باشد و نباید در این رابطه سهل انگاری صورت بگیرد، چرا که کودکان از همان بدو تولد قادر به یادگیری هستند و رفتار شخصی که از کودک مراقبت می کند در موفقیت آینده وی تاثیر خواهد گذاشت. از این رو انتخاب یک پرستار کودک ماهر و با تجربه که در زمینه مراقبت از کودک آموزش های لازم را فرا گرفته باشد، حائز اهمیت می باشد.

اگر شما هم جزو والدینی هستید که به نا به دلایل مختلف توانایی نگهداری از کودک خود را ندارید و به دنبال یک استخدام یک پرستار کودک در سعادت آباد هستید، می توانید به مرکز آسایش مراقبتی ایده آل مراجعه کنید. این مرکز با توجه به نیاز شما و شرایط کودکتان یک پرستار خوب به شما معرفی کرده و او را به سعادت آباد اعزام می کند.

استخدام پرستار کودک در سعادت آباد

استخدام پرستار کودک در مناطق مختلف تهران

پرستار کودک فردی است که در زمینه های کودکیاری و مسائل مربوط به مراقبت از کودک آموزش دیده و مهارت کافی کسب کرده و در انجام امور شخصی کودک و کارهای منزل به والدین کمک می کند. پرستاران کودک مرکز آسایش مراقبتی ایده آل خدمات خود را با بالاترین کیفیت، استاندارد و انعطاف پذیری ارائه می دهند و حقوق مقرون به صرفه ای دارند. مرکز آسایش مراقبتی ایده آل در قسمت های مختلف شهر تهران پرستار استخدام می کند و شما برای استخدام پرستار کودک در سعادت آباد می توانید با اطمینان خاطر از این مرکز کمک بگیرید.

در چه مواردی نیاز به پرستار کودک ضرورت می یابد؟

ضرورت استخدام پرستار در منزل
  • زمانی که والدین فرزند چند قلو داشته باشند.
  • در صورتی که والدین شاغل باشند و نیاز به حفظ امنیت شغلی خود داشته باشند.
  • در برخی شرایط غیر منتظره نیاز به پرستار کودک ضرورت می یابد.
  • زمانی که مادر دچار اضطراب، افسردگی یا بیماری خاصی باشد.
  • در برخی مواقعی که والدین مهمان دارند یا می خواهند به مهمانی و مسافرت بروند.
  • در زمان بستری شدن در بیمارستان.
  • بسیاری از والدین در ساعات کاری خود نیاز به پرستار برای مراقبت از کودک خود دارند.
  • ممکن است والدین در روزهای مشخصی از هفته برای رسیدگی به کارهای شخصی خود به پرستار کودک برای مراقبت از کودکشان نیاز داشته باشند.

چگونه یک پرستار کودک استخدام کنیم؟

چگونه یک پرستار کودک استخدام کنیم؟

در مرحله اول مشخص کنید که به چه پرستاری با چه خصوصیاتی نیاز دارید، و در این مورد با همسر خود مشورت کنید. مشخص کنید که پرستار کودک چه وظایفی قرار است انجام دهد و در انجام چه فعالیت هایی به شما کمک خواهد کرد.

در مرحله دوم در انتخاب یک پرستار کودک تحقیقات و بررسی های لازم انجام دهید و حتی از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و یک مرکز آسایش مراقبتی معتبر پیدا کنید. و از آنجا درخوست استخدام یک پرستار کودک داشته باشید. به صورتی حضوری به مرکز مورد نظر مراجعه کرده و جلسه ی مشاوره ای با آن ها داشته باشید و یا به صورت تلفنی تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

در مرحله سوم که مرکز یک پرستار را به شما معرفی کرده، جلسه ی مصاحبه ای با پرستار برگزار کنید و در مورد فلسفه کاری، سابقه کاری، علایق، مهارت ها و ایده های وی سوال بپرسید. در زمان مصاحبه کودک را به همراه داشته باشید تا از نزدیک نحوه تعامل کودک با پرستار و مهارت وی در برقراری ارتباط با کودک را بسنجید.
در مرحله چهارم پرستار کودک مدتی به صورت آزمایشی از کودک شما مراقبت می کند. شما می توانید در این مدت بر نحوه عملکرد وی نظارت داشته باشید و در صورت نیاز پرستار دیگری را جایگزین نمایید.

مزیت استخدام پرستار کودک

هزینه استخدام پرستار کودک

پرستاران مرکز آسایش مراقبتی انعطاف پذیری بالایی در استخدام دارند و شما در ساعاتی که نیاز دارید، می توانید پرستار استخدام کنید. حتی در روزهایی که برنامه ریزی نشده و اتفاقات غیر منتظره رخ داده می توانید از پرستار جایگزین استفاده کنید.

شما با استخدام یک پرستار کودک، فرزند خود را بدون نگرانی به او می سپارید تا فرزند شما را به مدرسه ببرد و برگرداند. و برای کودک شما غذاهای مغذی آماده کند.
نگهداری کودک در منزل باعث احساس امنیت کودکان می شود چراکه؛ کودکان در محیط آشنا دچار هراس و اضطراب می شوند. و نگهداری در منزل آسایش خاطر کودک و والدین را در بردارد.

نگهداری از کودک در منزل منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه می شود و نیازی به رفت و آمد به مهد کودک نمی باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *