هزینه استخدام پرستار کودک پاسداران

پرستار کودک در پاسداران

بدون شک برای هیچ پدر و مادری تجربه ای شیرین تر از بچه دار شدن نمی باشد. ولی با این حال؛ پدر و مادر شدن مسئولیت خطیر و مهمی است و نیاز به انجام یکسری وظایف مرتبط با کودک دارد. در واقع والدین پرستار کودک می باشند. هر کودکی ویژگی های منحصر به فردی دارد، از این رو وظایف مرتبط با کودک به این ویژگی ها بستگی خواهد داشت. امروزه با صنعتی شدن شهرها و شاغل بودن بسیاری از والدین نمی توانند زمان زیادی صرف نگهداری از کودک کنند. و یا برخی از والدین ممکن است فرزند چند قلو داشته باشند و از خانواده خود دور باشند و به تنهایی نتوانند از کودک خود مراقبت کنند.

از این رو نیاز به فردی که بتواند از کودک پرستاری کند، ضرورت می یابد. خدمات پرستاری آسایش مراقبتی ایده آل یکی از معتبرترین مراکز برای استخدام پرستار کودک می باشد. اگر شما نیاز به پرستار کودک در پاسداران دارید، مراجعه به این مرکز می تواند گزینه ی مناسبی برای استخدام پرستار با تجربه باشد. این مرکز بسیار انعطاف پذیر می باشد و برای والدینی که برنامه مشخصی ندارند، انتخاب مناسبی می باشد.

استخدام پرستار کودک در پاسداران

دلایل تمایل والدین به استخدام پرستار کودک

به عقیده ی بسیاری از والدین کودکان در منزل احساس امنیت بیشتری دارند، از این رو ترجیح می دهند به جای اینکه کودک خود را به مهد کودک بسپارند یک پرستار کودک در منزل استخدام نمایند. مزیت مهمی که پرستاری کودک در منزل دارد، صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد و نیازی نیست والدین وقت زیادی صرف رساندن و برگرداندن کودک از مهد کودک کنند. هزینه ی دریافت شده توسط پرستار کودک متفاوت است و به فاکتورهای مختلفی از جمله ساعات کاری در طی هفته ، انجام وظایف محول شده، نگهداری از چند بچه، انجام امور مربوط به منزل بستگی دارد.

خدمات موسسه آسایش و مراقبت ایده آل

موسسه خدمات پرستاری آسایش مراقبتی ایده آل پرستارانی مجرب دارد که در زمینه های مختلف کودک یاری و روانشناسی کودک و نیاز های مرتبط با کودک آموزش دیده اند. و شما والدین گرامی می توانید بر حسب شرایط و بسته به نیاز خود پرستار استخدام نمایید.خدماتی که توسط پرستار کودک ارائه می شود، عبارتند از:

  • انجام اموز شخصی کودک
  • تغذیه و شست وشو
  • رسیدگی به بهداشت کودک
  • انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی با کودک
  • رسیدگی به خواب منظم کودک
  • یاد دادن زبان دوم به کودک
  • کمک کردن در انجام تکالیف درسی
  • تربیت کودک

نکته : پرستار در صورت نیاز در زمینه ی آموزشی و خلاقیت کودک پیشنهاداتی به والدین می دهد.

هزینه استخدام پرستار کودک در پاسداران

ضرورت نگهداری ویژه و صحیح کودک از نظر روانی و اجتماعی

کودکان از همان بدو تولد قادر به یادگیری می باشند، از این رو پرستار کودک بایستی آموزش های لازم در زمینه نگهداری از کودک را دیده و در این زمینه مهارت لازم را کسب کرده باشد. رفتار کسی که از کودک مراقبت می کند در موفقیت و شخصیت آینده وی بسیار تاثیر گذار می باشد. پرستار کودک بایستی با کودک رفتار محبت آمیزی داشته باشد، تا کودک نیز رفتار مناسبی با دیگران داشته باشد. کودکی که محبت دیده است در برخورد با دیگران طوری رفتار می کند که سزاوار خود اوست و انتظار دارد دیگران به او توجه و محبت کنند.  ولی برعکس کودکی که با او پرخاشگری شود، در برابر دیگران واکنش های دفاعی از خود نشان خواهد داد.

به طور کلی کیفیت نگهداری از کودک و پرستار کودک تاثیر فوق العاده ای در رشد و پیشرفت وی خواهد داشت. هرگونه سهل انگاری و نبود اطلاعات کافی در رابطه با پرستاری کودک می تواند در آینده مشکلاتی از قبیل رشد ناکافی و سو تغذیه ، اضطراب و استرس را در پی داشته باشد.

پرستار کودک در پاسداران

استخدام پرستار کودک در پاسداران تهران

خدمات پرستاری در منزل  آسایش مراقبتی ایده آل یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات مراقبتی در تهران می باشد. این مرکز با داشتن پرستارانی دلسوز و آموزش دیده آماده ی پرستاری از کودک شما در مناطق مختلف تهران می باشند. لازم به ذکر است اگر در مناطق شمال تهران ساکن هستید می توانید پرستار کودک در نیاوران استخدام کنید. اگر شما به یک پرستار کودک در پاسداران نیاز دارید، این مرکز می تواند به شما در استخدام پرستار مجرب کمک کند. مرکز آسایش مراقبتی ایده آل با داشتن مجوز رسمی از معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند. برای دریافت اطلاعات کامل می توانید با این مرکز تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *