پرستار سالمند در پاسداران ( حقوق پرستار )

پرستار سالمند در پاسداران

افرادی که وارد سن 60 سال به بالا می شوند به مرور زمان برای انجام کارهای روزمره خود نیاز دارند فردی به آنها کمک برساند .

در بسیاری از موارد افراد خانواده به دلایل مختلف مانند شاغل بودن یا بچه داری نمی توانند به اعضای سالخورده خانداده کمک برسانند  از این رو بهترین گزینه در این مواقع به کار گرفتن یک پرستار سالمند می باشد .اما موضوع اصلی این است که از کجا یک پرستار سالمند خوب و مورد اعتماد را پیدا کنیم .

پرستار سالمند در پاسداران

امروزه تقریبا در تمامی شهر ها مراکز مراقبتی به ارئه خدمات می پردازند که از طریق این مراکز می توانید نسبت به استخدام پرستار اقدام نمایید .افرادی که در منطقه پاسداران تهران سکونت دارند نگران نباشند در این مقاله مرکزی معروف در تهران با سابقه فعالیت بالا را معرفی خواهیم کرد که در منطقه پاسداران نیز به ارائه فعالیت می پردازد .

 مرکز آسایش مراقبتی ایده آل ،به ارائه خدمات پرستار سالمنددر پاسداران می پردازد و با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد .

ویژگی های پرستار سالمند خوب در پاسداران

پرستار سالمند کسی است که مراقبت های ویژه ای را در جهت یاری رساندن به فرد سالمند می کند .واژه پرستار سالمند اصطلاح نسبتا گسترده ای می باشد .پرستار سالمند وظایفی مانند :کمک به سالمند برای انجام کارهای شخصی،مراقبت روزانه از سالمند در برخی از موارد انجام کارهای خانه و یا انجام امور پزشکی فرد سالمند را برعهده می گیرد .

پرستار سالمند در پاسداران تهران

در چه مواردی حضور پرستار سالمند ضرورت دارد ؟

در همین دور اطراف ما افراد سالمندی وجود دارند که از نظر جسمانی و روحی کاملا سالم می باشند و به تنهایی از پس کارهای روزمره و شخصی خود برمیایند . این افراد نیاز آنچنانی به مراقبت از آنها ندارند .

اما افراد سالمندی نیز هستند که به دلیل بیماری های زیاد یا کهولت سن نیاز دارند فردی در خانه از انها مراقبت نموده و در انجام کارهایشان کمک کنند  .یک پرستار سالمند در چنین مواقعی باید کارهایی مانند تمیز کردن خانه ،پخت وپز و دادن غذا به فرد سالمند ، دادن داروها سر وقت ،بردن به حمام  و… را انجام دهد .به طور کلی در موارد زیر حضور پرستار سالمند ضرورت دارد :

  • پس از عمل جراحی و یا ضرب دیدگی که نیاز به مراقبت و کمک داشته باشد .
  • در صورت نیاز به تجهیزات پزشکی در منزل
  • سالمندان تنها با کهولت سن
  • سالمندان دچار آلزایمر
  • سالمندان معلول
  • زمانی که اعضای خانواده به دلایل سفر یا کاری نمی توانند برای مدتی از سالمند مراقبت نمایند .
  • کاهش هزینه ها
قیمت پرستار سالمند در پاسداران

وظایف پرستار سالمند در پاسداران

معمولا وظایف پرستار سالمند با توجه به نیاز های سالمند و مدت زمانی که برای مراقبت از سالمند توافق می شود ،تعیین می گردد .برخی از سالمندان تنها به یک همدم و هم صحبت نیاز دارند و تقریبا خود  بخشی از فعالیت های روزمره خود را انجام می دهند اما برخی دیگر از سالمندان به دلایل بیماری یا معلولیت قادر به انجام هیچ کاری نیستند .لازم به ذکر است که اگر در مناطق شمال تهران ساکنید می توانید پرستار سالمند در قیطریه استخدام کنید.

وظایف یک پرستار سالمند علاوه بر همصحبتی با سالمند شامل :انجام دادن کارهای خانه ، مراقبت پزشکی بهداشتی از سالمند ،دادن داروها سر موقع یا انجام تزریقات در صورت نیاز و … می تواند باشد .همانطو که قبلا اشاره شد وظایف هر پرستار با توجه به وضعیت سالمند و توافقی که انجام شده است متغییر می باشد .

دستمزد و حقوق پرستار سالمند در پاسداران چقدر است ؟

دستمزد و حقوق پرستار سالمند در پاسداران با توجه به موقیت شغلی ،میزان مراقبت های انجام شده ،مدت زمان پرستاری (به صورت ساعتی یا 24 ساعته )،تجربه مهارت و تخصص پرستار ،شهرت مرکز خدماتی ووضعیت جسمانی سالمند و… تعیین می گردد .

البته معمولا پرستاران سالمند نیز مانند پرستاران شاغل در بخش های دیگر حقوق و مزایا دریافت می کنند .مرکز آسایش مراقبتی ایده ال به عنوان مرکزی مجرب در زمینه ارائه فعالیت های پرستاری سالمند همواره در خدمت شما همشهریان عزیر منطقه پاسداران می باشد .

 جهت انجام مشاوره و دریافت راهنمایی و استخدام پرستار سالمند آقا و یا خانم می توانند با همکاران مادر این مرکز تماس بگیرید .

 
5/5 - (3 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *