پرستار سالمند در ونک و ده ونک ( هزینه و شرایط استخدام )

پرستار سالمند در ونک و ده ونک

پرستاری و مراقبت از سالمندان مانند هر دوره دیگری نیاز به مهارت و تخصص خاصی است . برای اینکه فردی بتواند به خوبی از پس پرستاری از یک سالمند بربیاید باید دوره های خاص آموزشی را بگذراند . شیوع بیماری های مزمن و سرایتی شرایطی را فراهم نموده است که باید از سالمندان به خوبی مراقبت شود و در این اوضاع وظایف پرستار سالمند دوچندان خواهد شد .

استخدام پرستار سالمند در ونک

امروزه خدمات مراقبتی – پرستاری بسیار افزایش پیدا کرده و روز به روز بر کیفیت آن نیز افزوده می شود .مراکز خدمات پرستاری زیادی در ونک نیز به فعالیت مشغول هستند و برای شما افرادی که نمی توانید به هر دلیلی از عزیزان سالمند خود پرستاری کنید ،ارائه فعالیت می کنند .مرکز آسایش مراقبتی ایده آل نیز به عنوان یکی از مراکز خوب و معروف در ناحیه ونک فعالیت داشته و به شما در مراقبت هر چه بهتر از سالمندان عزیزتان کمک خواهد کرد تا با خیال آسوده خدمات مراقبتی و پرستاری را در منزل برای سالمندان عزیز دریافت نمایید .

طبق مطالعات انجام شده سالمندانی که در منزل خدمات مراقبتی -پرستاری دریافت می کنند نسبت به سالمندان ساکن در آسایشگاه ها ،عمر طولانی تری داشته و از نظر جسمی و روحی سالم تر می باشند .

پرستار سالمند در منزل کیست ؟

پرستار سالمند در منزل به فردی اطلاق می شود که جهت یاری رساندن به پدر بزرگ یا مادر بزرگ یا هر فرد سالخورده دیگری که نیاز به مراقبت دارد ،استخدام می شود .این فرد یا به صورت تجربی و فعالیت طی سالها در این حرفه به مهارت بالایی رسیده است و یا به صورت تخصصی این دوره هارا آموزش دیده است .فرد مراقب باید دارای مهارت های خاصی مانند مهارت برقراری ارتباط عاطفی باشد تا راحت بتواند با فرد سالمند ارتباط برقرار نماید .

انواع خدمات مراقبتی – پرستاری در منزل در ونک

خدمات مراقبتی که در منزل برای سالمندان انجام می شود به شرایط جسمانی و وضعیت عمومی سالمند بستگی دارد .خدمات ارائه شده می تواند شامل مواردی مانند خدمات تخصصی پزشکی و فوق تخصصی ،خدمات پرستاری ،پاراکلینیکی  و خدمات مراقبتی ونظافتی در منزل باشد .لازم به ذکر است اگر در مناطق شمال تهران ساکن هستید می توانید پرستار سالمند در سعادت آباد استخدام کنید.

خدماتی که توسط مرکز مراقبتی مادر ناحیه ونک انجام می شود به شرایط سالمند و میزان توانمندی وی بستگی دارد و این خدمات می تواند به صورت تمام وقت یا ساعتی ارائه گردد .در مرکز آسایش مراقبتی ایده آل ونک سه گروه از نیروهای مجرب هستند که به ارائه فعالیت می پردازند این سه گروه از پرستاران ،مراقبین با تجربه و بهیاران با سابقه تشکیل شده اند .

سالمند در ونک 2

ویژه گی های یک پرستار سالمند خوب چیست ؟

در دوران سالمندی معمولا افراد روحیه حساسی دارند و خیلی زود ناراحت و دلزده می شوند . در این سن مانند کودکی ،افراد تمایل دارند زیاد مورد توجه قرار بگیرند و از لحاظ عاطفی بیشتر به آنها توجه شود .از این رو باید به افراد سالمند مهر محبت بیشتری کرد و به اصطلاح دل آنها را بدست آورد .

این موضوع بخصوص در مورد سالمندانی که تنها می باشند و شریک زندگی خود را از دست داده اند دوچندان می شود .یک پرستار سالمند خوب باید مهارت کافی را داشته باشد تا بتواند با فرد سالمند رابطه احساسی خوبی برقرار کند و ارتباط صمیمانه داشته باشد .  این شخص باید اطلاعاتی از روانشناسی داشته باشد تا بتواند با سالمند ارتباط خوبی را برقرار نماید . 

یکی از ویژگی های اصلی که هر پرستار سالمندی باید از آن برخوردار باشد داشتن روحیه عشق ورزی و حس صمیمیت  می باشد .همچنین یک پرستار سالمند خوب باید دارای صبر زیاد باشد و در برابر کج خلقی های احتمالی که از طرف سالمند می بیند صبر و تحمل خود را از دست ندهد .دلسوزی و مهربانی از دیگر مشخصه های پرستار خوب می باشد که دلسوزانه به کمک سالمند بیاید و به او کمک نماید .از دیگر ویژگی های یک پرستار خوب می توان به مهارت بالا در دارودرمانی سالمند ،علاقه فراوان به کار ،مهارت ارتباطی بالا ،قابل اعتماد بودن ،حفظ اسرار ،وضعیت جسمی و روحی سالم و …. می باشد .

هزینه پرستار سالمند در ونک

قیمت پرستار سالمند در ونک

معمولا یکی از سوالاتی که در زمان انتخاب پرستار سالمند برای افراد مطرح می شود در مورد میزان دستمزد می باشد .میزان حقوق پرستار  توسط مراکز مراقبتی پرستاری میزان تقریبی تعیین شده است که با توجه به عواملی می تواند کم یا زیاد شود .معمولا عواملی مانند سطح سلامتی سالمند ،تجربه ،مهارت و تخصص پرستار سالمند،میزان ساعات پرستاری که به صورت تمام وقت پرستاری کند یا نیمه وقت و یا ساعتی ،کارهایی که باید انجام دهد و …

در تعیین دستمزد پرستار سالمند تاثیر مستقیم دارند .هزینه و دستمزد پرستار سالمند در ونک نیز با توجه به تاثیر همین عوامل وبا نظر مرکز خدمات پرستاری تعیین می گردد .مرکز مراقبت آسایش ایده آل با کادری مجرب و متخصص همواره در خدمت شما همشهریان عزیر و گرامی در ناحیه ونک می باشد در صورت نیاز می توانید با ما تماس بگیرید .

4.9/5 - (11 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *