پرستار سالمند در زعفرانیه ( هزینه استخدام )

دنبال پرستار سالمند در زعفرانیه می گردید ؟

مرکز آسایش مراقبتی ایده آل در منطقه زعفرانیه خدمات مراقبتی و پرستاری ارئه می دهد . این مرکز با پرستاران و بهیارانی با تجربه و آموزش دیده می توانند به خوبی از سالمندان عزیز شما در منزل پرستاری نمایند .

مرکز مراقبتی ما می تواند اطمینان خاطر شما را در زمینه پرستاری و مراقبت از سالمند را برای شما فراهم نماید .معمولا برای این که بتوانید یک پرستار خوب باشید باید ویژگی های زیادی داشته باشید .

پرستار سالمند در زعفرانیه

یکی از این ویژگی ها قدرت ارتباطی بالا می باشد . شما باید بتوانید با سالمندی که مقداری هم کج خلق است ارتباط خوب و صمیمی برقرار کرده و محیطی شاد و مفرح را برای او فراهم نمایید .به صحبت های سالمند با مهربانی و صمیمیت گوش فرا دهید و در ناراحتی ها و سختی ها به سالمند روحیه دهید .

از دیگر ویژگی های خوب پرستار سالمند صبور بودن وی می باشد . پرستار سالمند اگر می خواهد در کارش موفق شود باید با صبوری و مهربانی با سالمند رفتار کند و به نیازهای وی پاسخ دهد .

چه زمانی نیاز به پرستار سالمند احساس می شود ؟

زمانی که فرد سالمندی تنها می باشد و بیش از هر چیز به یک هم صحبت و همراه احتیاج داشته باشد و اعضای خانواده به دلایل مختلف نمی توانند با سالمند همراهی نمایند ،بهترین گزینه برای این افراد استخدام پرستار سالمند می باشد .خدمات پرستاری در منزل به صورت 24 ساعته قابل ارائه می باشد به همین دلیل علاوه بر سالمندان تمامی افرادی که تنها هستن و به مراقبت احتیاج دارند ،می توانند از خدمات مراقبتی مرکز آسایش مراقبتی ایده آل بهره ببرند . 

افرادی که دارای معلولیت های جسمانی و حرکتی هستند نیز از گزینه های دیگر نیاز به استخدام پرستار سالمند می باشند .

هزینه پرستار سالمند در زعفرانیه

همچنین سالمندانی که با آلزایمر مبتلا هستند و نیازمند مراقبت 24 ساعته هستند ،اگر اعضای خانواده قادر به مراقبت از آنها نباشند بهتر است از مرکز ما یکی از پرستارهای مجرب را با توجه به شرایط سالمند ،استخدام کنید .

همشهریان عزیزی که در ناحیه زعفرانیه سکونت دارید اگر نیاز به پرستار سالمند دارید می توانید با مراجعه به مرکز پرستاری آسایش مراقبت ایده آل از خدما ارائه شده توسط این مرکز بهره برده و پرستار سالمند مناسبی را انتخاب نمایید .

هزینه ها و دستمزد پرستار سالمند در زعفرانیه

هزینه ها و دستمزد پرستار سالمند با توجه به شرایطی فعالیت می کند ،متفاوت هست . معمولا این دستمزد با توجه به میزان ساعاتی که پرستار سالمند ارائه خدمات می کند و میزان فعالیتی که انجام می دهد و همچنین با توجه به شرایط جسمانی و عقلی فرد سالمند دارد ، تعیین می گردد . همچنین اگر در مناطق شمال تهران ساکن هستید می توانید پرستار سالمند در ولنجک استخدام کنید.

همچنین دستمزد پرستاری که از یک سالمند دارای بیماری خاص و مزمن می باشد نگهداری می کند از دستمزد پرستاری که از سالمندی سالم نگهداری می کند ،متفاوت خواهد بود .همچنین مرکز آسایش و مراقبت ایده آل درزمان استخدام با توجه به وضعیت جسمانی سالمند ،پرستاری کاربلد و ماهر را معرفی می نماید .

5/5 - (12 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

4 پاسخ
  1. رضا
    رضا گفته:

    نگهداری مراقبت انجام کارهای روزمره سالمند وکلیه امور مربوط به آن با 6سال سابقه کار تحصیلات دیپلم متاهل دارای گواهینامه پایه دو آماده همکاری با شما

    پاسخ
    • مدیر موسسه
      مدیر موسسه گفته:

      با سلام و درود جهت هماهنگی و استخدام در مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با شماره
      02188211198

      پاسخ
  2. امید نادری
    امید نادری گفته:

    سلام و درود مسئول خرید منزل و تمام امورمربوط
    به منزل و غیره با گواهینامه و تسلط به تمام کارهای اداری ۰۹۱۹*******

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *