پرستار سالمند در اشرفی اصفهانی (1402)

پرستار سالمند در اشرفی اصفهانی

پرستار سالمند یا به اصطلاح elderly nures در اصطلاح به شخصی گفته می شود که جهت نگه داری از سالمندی که قادر به مراقبت از خود نیست ، استخدام می شود تا در منزلی که اعضای خانواده سالمند در اختیارشان قرار می دهد از فرد سالمند پرستاری نماید .

این مراقبت شامل رسیدگی به کارهای روزانه سالمند و رسیدگی به داروها و سایر امور پزشکی مانند چکاب قند خون و فشار خون و تعویض پانسمان و …، رسیدگی به تغذیه ،ایجادی محیطی دلنشین و صمیمی ،رسیدگی به بهداشت فردی سالمند ،بردن به تفریح و گردشگری و …. می باشد .فردی که قرار است به عنوان پرستار سالمند استخدام شود باید صبور و دارای مهارت ارتباطی بالا باشد .

استخدام پرستار سالمند در اشرفی اصفهانی

معمولا انسان ها در دوران سالمندی بهانه گیر و زود رنج می شوند . پرستار سالمند باید به اندازه کافی مهارت ارتباطی داشته باد تا بتواند با سالمند ارتباط برقرار کرده و لحظات خوشی را برای وی ایجاد نماید .مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل واقع در خیابان اشرفی اصفهانی، خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در منزل را ارئه می کند و با کادر مجربی که دارد می تواند در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمندان به شما همشهریان عزیز کمک نماید .

کارشناسان مرکز ما به صورت تمام وقت در اختیار شما هستند تا به به سوالات و درخواست های شما عزیزان در منطقه اشرفی اصفهانی پاسخ دهند .
یکی از عوامل مهمی که سبب موفقیت در کار پرستار سالمند می شود چگونگی و نحوه برقراری ارتباط بین پرستار و سالمند می باشد در این مقاله سعی می کنیم چگونگی برقراری این ارتباط را شرح دهیم .

استخدام پرستار سالمند در اشرفی اصفهانی تهران

یک پرستارسالمند خوب چگونه می تواند در برقراری ارتباط با سالمند موفق باشد ؟

نحوه ارتباط پرستار سالمند با بیمار به استراتژی هایی که در زمان ارتباط وجود دارد بستگی دارد .این استراتژی ها معمولا به شرایط سالمندان تعیین می شوند . راهنمایی هایی وجود دارد در نحوه برقراری ارتباطی موثر ،به شما کمک می کند . باید پرستار سالمند به گونه ای رفتار نماید که سالمند با وی راحت باشد و به گرمی با وی صحبت کند .زمانی که پرستار سالمند به وی احترام کافی را می گذارد ، سالمند نیز با پرستار راحت بوده و با او ارتباط بهتری برقرار خواهد نمود .

سالمندان به اقتضای سنشان که روحیه ای حساس و زود رنج دارند نیاز دارند مورد احترام قرار بگیرند و به آنها ارزش گذاشته شود .پرستار نیز باید به استقلال سالمند باید احترام بگذارد و از این طریق عزت نفس سالمند را حفظ کند .مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل در منطقه اشرفی اصفهانی با داشتن پرستارانی با تجربه که همه این مهارت ها را آموزش دیده اند ،آماده ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی به مردم ناحیه اشرفی اصفهانی می باشد . لازم به ذکر است اگر در مناطق غرب تهران ساکن هستید می توانید پرستار سالمند در آزادی استخدام کنید . کافیست جهت مشاوره و استخدام پرستار سالمند به مرکز مراقبتی ما مراجعه نمایند .

5/5 - (4 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *