پرستار سالمند در آزادی ( هزینه استخدام )

پرستار سالمند در آزادی

استخدام پرستار سالمند در آزادی

نگهداری از سالمندان از جمله نیازهای مهم جامعه است. ممکن است در منزل، سالمندی وجود داشته باشد که به بیماری خاصی مبتلا بوده و یا توانایی حرکت ندارد. این شرایط، اعضای خانواده را مجاب می کند تا برنامه ای برای مراقبت از وی در نظر بگیرند؛ اما متأسفانه زندگی شهری، فرصتی برای این کار نمی گذارد. همین مسائل سبب شده تا مراقبت از سالمند به یکی از دغدغه های مهم برخی خانواده ها تبدیل شود؛ اما جایی برای نگرانی وجود ندارد.

 امروزه مراکز مختلفی هستند که در زمینه پرستار سالمند ، خدمات ارائه می کنند. شما در هر کجای تهران که زندگی کنید می توانید از خدمات این مراکز استفاده نمایید. 

مرکز پرستاری در منزل آسایش و مراقبت ایده آل از جمله این مراکز می باشد که خدمات مهمی نظیر پرستار سالمند در آزادی را در لیست خدمات خود قرار داده است.

نکات مهم در استخدام پرستار سالمند در آزادی

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص استخدام پرستار برای نگهداری از سالمند در منزل باید مد نظر داشته باشید، استفاده از خدمات مراکز دارای مجوز است؛ اما گذشته از آن باید در مورد استخدام پرستار به نکات دیگری نیز توجه کنید. پرستاری که استخدام می کنید، بیشتری ساعات را در کنار سالمند شما خواهد گذراند.

شما به دلیل اعتمادی که به وی می کنید، سالمند خود را به وی سپرده و با خیالی آسوده به کارهای خود رسیدگی می کنید؛ پس این پرستار باید فردی قابل اطمینان بوده و ویژگی های یک مراقب خوب را داشته باشد. شما می توانید با بررسی یک سری نکات، به این نتیجه برسید که آیا فرد منتخب، صلاحیت پرستاری از سالمند شما را دارد یا خیر. این نکات به شرح زیر هستند:

رزومه کاری پرستار

سالمندان به دلیل کهولت سن و تغییر در رفتار و خلق و خو، ممکن است دارای یک سری ویژگی های اخلاقی خاص باشند. به عنوان مثال ممکن است بداخلاق باشند و یا برای همه چیز غر بزنند. در این شرایط، پرستار برای نگهداری از سالمند باید با راهکارهایی آشنا باشد تا بتواند این افراد را با خود همراه کرده و متقاعد به همکاری نمایید.

 به همین سبب لازم است تا پرستاری که انتخاب می شود دارای تجربه بالایی بوده، صبور باشد و با روحیات افراد سالمند آشنا باشد. سالمندان با افرادی که با ملایمت با آنها رفتار کرده و پای صحبت های آنان بنشیند به خوبی انس می گیرند. از این رو شما می توانید با بررسی رزومه کاری پرستار، به توانایی و رفتار مناسب وی پی برده و اقدام به استخدام کنید.

استخدام پرستار سالمند در آزادی تهران

تخصص و مهارت پرستار سالمند در آزادی

یکی دیگر از مواردی که باید در پرستار سالمند در آزادی مورد بررسی قرار گیرد، تخصص و مهارت پرستار است. اگر سالمند شما دارای بیماری خاصی بوده و یا به درمان ویژه ای نیاز دارد باید حتماً از پرستاری کمک بگیرید که در این زمینه تخصص داشته باشد.

 پرستاران حاضر در مرکز پرستاری آسایش و مراقبت ایده آل، دوره های مختلف کمک بهیاری، مراقبت و نرس را گذرانده اند. به همین سبب نیز قادرند در صورت نیاز، خدماتی همچون نگهداری از بیماران سرطانی، ام اس، اسکیزوفرنی و … را در عالی ترین سطح ارائه نمایند. با این اوصاف شما می توانید با خیالی راحت کارهای خود را انجام داده و نگرانی از بابت نگهداری از سالمند بیمار خود نداشته باشید.

وظایف پرستار سالمند در آزادی

به هنگام استخدام پرستار برای مراقبت از سالمند در منزل باید به این نکته توجه کنید که وظایفی را که از وی انتظار دارید، بازگو نمایید. این پرستاران باید قبل از این که در منزل حضور داشته باشند با این مسائل آشنا شوند. به عنوان مثال برای وی بازگو کنید که باید در رسیدگی به حمام رفتن، لباس پوشیدن، غذا خوردن و کارهایی از این قبیل به سالمند کمک کنید.

 این پرستاران می توانند خدمات درمانی نیز به شما ارائه کنند. در صورتی که سالمند به درمان هایی نظیر وصل کردن سوند، تزریقات، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، درمان زخم بستر و … نیاز داشته باشد، با پرستار در میان بگذارید.

 این افراد تخصص کافی برای ارائه این خدمات را دارند و می توانند به شما در انجام این کارها کمک کنند. به این ترتیب می توانید روند درمان سالمند خود را بدون صرف هزینه اضافی، انجام دهید.

پرستار سالمند در آزادی

ساعات کاری پرستار

مسئله دیگر در مورد استخدام پرستار سالمند در آزادی این است که ساعات کاری پرستار باید تعیین شود. برخی از سالمندان به دلیل وضعیت جسمانی که دارند باید مدام تحت نظر باشند. در این صورت باید پرستاری استخدام شود که به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند؛ اما برخی دیگر از سالمندان فقط زمان هایی که اعضای خانواده، سر کار هستند نیاز به پرستار دارند. وظایف پرستار در این دو حالت با هم فرق کرده و دستمزد وی نیز کاهش و یا افزایش پیدا می کند. از این رو باید به هنگام استخدام، به این موضوع اشاره شود.

قیمت پرستار سالمند در آزادی

متأسفانه این تصور در جامعه وجود دارد که هزینه پرستار سالمند در منزل، بالا است. به همین دلیل نیز مردم سراغ این کار نمی روند. این در حالی است که اگر هزینه نگهداری از سالمند در خانه سالمندان یا بیمارستان را به همراه خدماتی که دریافت می کنند برآورد نمایید متوجه خواهید شد که هزینه پرستاری در منزل، از همه مقرون به صرفه تر است. در ضمن اگر مناطق غرب تهران ساکن هستید ، می توانید پرستار سالمند در اشرفی اصفهانی استخدام کنید.

 در ضمن در این شرایط، سالمند در میان اعضای خانواده بوده و از لحاظ روحی و روانی نیز در بهترین شرایط قرار خواهد داشت. برای برآورد هزینه پرستار باید به فاکتورهای مختلفی نظیر ساعات کاری، خدمات ارائه شده و تخصص پرستار توجه کنید.

5/5 - (11 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *