پرستار سالمند در پیروزی تهران ( هزینه استخدام )

پرستار سالمند در پیروزی

زمانی که افراد پا به سن می گذارند و سالمند می شوند نیاز دارند فردی در انجام کارها به وی کمک کند همچنین سالمندان به یک همدم نیاز دارند تا باآنها حرف زده و درد دل کنند .در این بین برخی ازسالمندان از نظر جسمی حرکتی و فکری سالم می باشند و تا حدود زیادی می توانند از پس کارهایشان بربیایندو معمولا این افراد نیاز به مراقبت دائم ندارند اما سالمندانی نیز هستند که از نظر  حرکتی و فکری دچار مشکل می باشند و نیاز است فردی به صورت دائم از آنها مراقبت نماید .

با توجه به زندگی امروزه و درگیری همه افراد خانواده به تحصیلات و شغل کمتر پیش می آید فردی از اعضای خانواده بتواند مراقبت ۲۴ ساعته از سالمند را داشته باشد. معمولا در این زمان پرستار سالمند استخدام می شود تا از سالمند مراقبت نماید .امروزه مراکز خدمات رسانی نگداری از سالمندان یادی تاسیس شده است نیاز های مردم را از بابت پرستار سالمند و … تامین می کنند .

 مرکز آسایش مراقبتی ایده آل می باشد که آماده ارائه خدمات به مردم این منطقه پیروزی تهران است . این مرکز با پرستارانی مجرب و متخصص جهت انجام کلیه خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل فعالیت می کند . شما همشهریان عزیز می توانید با خیال آسوده از این مرکز خدمات پرستاری استخدام کرده و همچنین از سایر خدمات مراقبتی مرکز استفاده  نمایید.

پرستار سالمندان در پیروزی

وظایف و مسئولیت های پرستار سالمندان

  • یک پرستار سالمند خوب بایدبه اعتقادات و عقاید سالمند و خانواده اش احترام بگذارد .
  • تمرین و ماساژ سالمند
  • کمک به انجام کارهای روزمره و بهداشتی
  • در غذا خوردن کمک حال سالمند باشد .
  • با پزشک سالمند در تماس باشدو داروهای وی را سر موقع بدهد ،همچنین کنترل مرتب فشار خون و فند خون درسالمندانی که زمینه این بیماری ها را دارند ضروریست .
  • در حرکت کردن به سالمند کمک کند .
  • با حوصله و آرامش به صحبت های سالمند گوش دهد .
  • در بحران های روحی سالمند مداخله نماید .
  • بررسی از وضعیت خواب و استراحت .
هزینه پرستار سالمند در پیروزی

نگهداری سالمند در منزل در شرق تهران (پیروزی)

اگر سالمندی دارید که نیاز به نگهداری و مراقبت دارد و شما و سایر اعضای خانواده به دلایل مختلف نمی توانید از پس پرستاری از او بر بیایید بهتر است فرد سالمند را در خانه نگه داشته و برای وی پرستار سالمند بگیرید .بودن سالمندان در فضای خانه به آنها احساس امنیت و نشاط بیشتری می دهد و و این موضوع در بهبودی وضعیت جسمی و روحی وی تاثیر فراوان دارد .برای این کار نیاز به پرستار سالمند مجرب و متخصص دارید که باخیال راحت مراقبت از سالمند عزیزتان را به وی بسپارید .میزان ساعات کاری پرستار سالمند نیز به خود شما و شرایط سالمند بستگی دارد . اگر در مناطق شرق تهران ساکن هستید می توانید برای استخدام پرستار سالمند در نارمک اقدام کنید.

پیشنهاد ما به شما همشهریان ناحیه پروزی ،کمک گرفتن از پرستاران مجرب و متعهد موسسه خدمات پرستاری آسایش مراقبتی ایده آل می باشد که با داشتن پرستارانی خوب و مطمئن می تواند به شما کمک نماید . مرکز آسایش مراقبتی ایده آل در ناحیه پیروزی تهران نیز فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی به همشهریان است .برخی از خدمات پرستاران سالمند مرکز آسایش مراقبتی ایده آل در ناحیه پیروزی عبارتند از :

  • رسیدگی به خواب و استراحت سالمند
  • توجه به خوردن به موقع داروهای سالمند
  • رسیدگی به امور رفاهی و گردشگری سالمند
  • همراهی سالمند در بیرون از منزل
  • چک کردن مرتب وضعیت جسمانی
  • گوش فرا دادن به دردل و صحبت های سالمند
  • رسیدگی به امور منزل و تغذیه
  • کمک به سالمند در انجام کارهای شخصی وبهداشتی
پرستار سالمند در پیروزی تهران

حقوق و مزایای پرستار سالمند در منزل پیروزی

حقوق  ومزایای پرستار سالمند خانگی مانند پرستاران دیگر می باشد البته برمیزان این حقوق عواملی مانند تجربه و مهارت پرستار ،موقعیت اجتماعی سالمند،مدت زمان نگهداری از سالمند و میزان آموزش هایی که پرستار سالمند دیده است تاثیر مستقیمی دارند .

البته این حقوق و مزایا می تواند در موقعیت هایی بیشتر شود .

بخشی این موقعیت ها عبارتند از :

در صورتی که پرستار در مورد بیماری های رایج در دوران سالمندی آموزش پزشکی دیده باشد .از حقوق بالاتری برخوردار خواهد بود .

در صورتی که پرستار با فیزیوتراپی آشنا باشد و به درمان اختلالات عصبی ،ماهیچه ای و اسکلتی بپردازد ،میزان دستمزدش نیز افزایش خواهد یافت .

از دیگر پارامترهایی که سبب افزایش حقوق و دستمزد پرستار سالمند می شود انجام امور مربوط به نظافت خانه ،پخت پز ،خرید مایحتاج منزل ،انجام اموراداری  و… می باشد .

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *