استخدام پرستار سالمند در قیطریه (1400) (هزینه استخدام )

پرستار سالمند در قیطریه

استخدام پرستار سالمند در قیطریه

هر فردی در زندگی خود سالمندی را تجربه می کند زیرا جز مرحله های زندگی است و آن هم یکی از حساس ترین مراحل زندگی هر فردی است . تقریبا برخی از افراد در این دوره ی حساس از زندگی خود نیزامند مراقبت های ویژه هستند زیرا سالمندی سبب می شود شخص نتواند دیگر کارهای روزمره خود را انجام دهد به همین علت نیازمند فردی هستند که در این کارها به آن ها کمک کنند .

ویژگی های یک پرستار خوب

پرستار سالمند از لحاظ تخصص و تحصیلات کاری هم مراقبت و نگهداری و هم بهیاری و پرستاری را آموزش دیده باشند . با توجه به شرایط جسمانی سالمند که نیازمند مراقبت بیشتری است باید به تخصص و تجربه کاری پرستار سالمند در استخدام آن دقت کافی کرد زیرا این کار هم حساس هست و هم نیازمند فردی است که علاوه بر تجربه کافی از توانایی روحی و جسمی بالاتری برخوردار باشد .

 برای این منظور افرادی که ساکن منطقه قیطریه تهران هستند می توانند جهت استخدام پرستار سالمند نزدیک محل زندگی سالمند به موسسه ما یعنی مرکز مراقبت و آسایش ایده آل مراجعه نمایند و یا تماس بگیرند تا بر طبق نیزا تقاضا کننده ی پرستار بتوانیم بهترین گزینه را پیش روی چنین افرادی قرار دهیم .

قیطریه از محلات قدیمی تهران است که در شمیرانات و شمال تهران واقع شده است افرادی که در این منطقه نیازمند پرستار سالمند هستند می توانند نیازهای سالمند خود را شرح داده و طبق آن موسسه ما پرستار را به منزل شخصی و یا بیمارستان اعزام نماید .

پرستار سالمند در قیطریه تهران

استخدام پرستار سالمند در قیطریه

استخدام پرستار از مراکزی که به صورت مجاز فعالیت می کنند بسیار آسان تر از استخدام پرستار به صورت شخصی است . چرا که سالمندان مانند خردسالان نیازمند مراقبت بیشتر هستند که این مسئولیتی بس دشوار است و کار هر سخصی نیست موسسه ما پرستار سالمند با تجربه و مارآزموده را به شما معرفی می کند تا سالمند شما در منزل بتوان با آسایش تمام زندگی کند . 

همانگونه که می دانید یک پرستار سالمند باید از لحاظ اخلاقی نیز سالم باشد که چرا برخی از سالمندان هم حساس هستند و هم از توانایی جسمی ضعیفی برخوردارند که حتی در برخی از موارد نمی توانند از عهده ی کارهای ساده خود چون غذا خوردن و .. براید به همین علت پرستار باید علاوه بر تجربه کاری از صبر و حوصله ی زیادی برخوردار باشد . همچنین اگر در مناطق شمال تهران ساکن هستید می توانید پرستار سالمند در ولنجک استخدام کنید.

هزینه پرستار سالمند در قیطریه

حقوق پرستار سالمند در قیطریه

دستمزد و حق و حقوق پرستار سالمند طبق مصوبه وزارت بهداشت و دولت اجرا می شود , طبق توافق شخص تقاضا کننده و پرستار حق و حقوق نیز در مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل تعیین می شود و طرفین نیز باید از مبلغ دریافتی و پرداختی رضایت داشته باشند علاوه بر آن پرستاران مزایای دیگر جز حقوق خود ندارند.

 مراقبت از یک سالخورده نیازمند پرستاری مهربان است که موسسه مراقبت و آسایش ایده ال شما را در یافتن چنین پرستار دلسوزی راهنمایی خواهند کرد و آن را به منزل شما اعزام خواهند کرد .

 
4.8/5 - (11 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *