پرستار بیمار قیطریه , استخدام پرستار بیمار در منزل قیطریه

استخدام فوری پرستار بیمار قیطریه , مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل : مرکز پرستاری و آسایش ایده آل از مجموعه ای گسترده و کادری مجرب از پچرستار بیمار است که برای پرستاری و مراقبت از انواع افراد در هر گروه سنی و هر نوع بیماری آموزش دیده اند . کسی که وظیفه مراقبت و نگهداری از بیمار را دارد پرستار بیمار نامیده می شود . پرستاری از یک بیمار به دو صورت زیر انجام می شود اول اینکه به صورت استخدام دولتی است , و دوم اینکه به صورت خصوصی در منزل کار می کند و آموزش های لازم را در مورد پرستاری از انواع بیماری ها دیده است .

 

نگهداری از بیمار در منزل در قیطریه

برخی از خانواده ها تمایل دارند تا از مریض خود در منزل شخصی نگهداری شود که این کار هم به بهبود کیفیت زندیگ فرد بیمار و هم در روحیه او تاثیر بسزایی دارد که در این صورت پرستار بیمار را به صورت خصوصی در منزل شخصی استخدام می کنند و در صورت نوع بیماری و همچنین اهمیت سلامت بیمار با پرستار صحبت می کنند . پرسار علاوه بر آموزش های لازم در خضوض مراقبت باید از صبر و حوصله و توانایی جسمی سالمی برخوردار باشد تا بتواند از بیمار مراقبت کند .

نکته مهم که در اینجا ذکر آن الزامی است این است که بیمار زن بیشتر نیاز به پرستار خانم دارد ولی در صورتی که تمایل دارید پرستار مرد استخدام کنید ( به علت قدرت جسمانی بالاتر آقایان ) می توانید در ابتدا با مشاورین مرکز ما در میان بگذارید زیرا برخی از بیمارها توانایی برخاستن از جای خود را ندارند و نمی توانند حتی کارهای ساده خود چون غذا خوردن را انجام دهد .

اعزام پرستار بیمار به بیمارستان

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که ایا پرستار بیمار را برای مراقبت از مریض به بیمارستان اعزام می نمایید ؟
 
در پاسخ به این سوال باید گفت که بله امکان عقد قرارداد به صورت 24 ساعته یا در صورت نیاز به صورت ماهانه , هفتگی و .. وجود دارد و در صورت تمایل برای خانم ها پرستار زن و برای اقایان پرستار مرد استخدام می شود . پرستار باید از توانایی جسمی بالاتری برخوردار باشد تا بتواند بیمار را جابه کند . همچنین دستمزد پرستار بیمار طبق تعرفه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تعیین می شود و طبق مصوبه دولت تعیین می گردد و همچنین پرستار بیمار باید رضایت کامل را از مبلغ دریافتی داشته باشد زیرا واقعا مراقبت از بیمار سخت است و نیازمند روحیه بالا و توانایی جسمی بالایی است که این کار هر کسی نیست .

مرکز مراقبتی آسایش ایده آل با استخدام پرستار بیمار در قیطریه تهران به شما در انتخاب پرستار برای بیمارتان کمک می کند تا بتوانید پرستاری را استخدام نمایید که علاوه بر اینکه آموزش های لازم را در خصوص پرستاری و مراقبت از بیمار دیده است از روحیه بالاتری برخوردار باشد تا بتواند از مریضتان به نحو احسن مراقبت کند .

5/5 - (3 امتیاز)

مرکز خدمات پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگوئی شبانه روزی و با تیم متخصص و حرفه ای جهت رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد. .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *